Jinekolog Ankara Doktorları - Doç. Dr. Nermin Köşüş - Doç. Dr. Aydın Köşüş

ankarajinekolog

Jinekolog Ankara doktorları, kadın hastalıkları ve gebelik ile ilgili tüm problemlerle ilgilenen uzman doktorlardır. Kadın hastalıkları ve doğum uzmanı-doktoru, kadın doğum uzmanı-doktoru şeklindede adlandırılmaktadır. Ankara jinekolog doktorları özellikle Çankaya bölgesinde yoğun olarak çalışmaktadır. Çankaya ilçesinin Çukurambar semtinde özel jinekolog muayenehaneleri ve özel hastaneler oldukça yoğundur. Ankara kadın doğum uzmanlarımız ile tanışmak için sizleri de çukurambardaki merkezimize bekliyoruz.

Ankara Jinekolog doktor (kadın doğum uzmanı) kimdir?

Jinekolog doktor,“jinekoloji” yani kadın hastalıkları ve doğum konusunda uzmanlık eğitimi yapmış kişilerdir.

Nasıl Jinekolog doktor (kadın doğum uzmanı) Olunur?

7 yıl tıp fakültesi okuyan bir öğrenci pratisyen hekim olarak mezun olur. Daha sonra yapılan tıpta uzmanlık sınavına girerek kadın hastalıkları ve doğum branşını tercih eden ve yeterli puanı alan hekimler 5 yıllık uzmanlık eğitimini almaya hak kazanır. Bu eğitimin sonunda yapılan yazılı, sözlü ve ameliyat sınavlarından başarıyla geçen kadın doğum asistanı, hocaların oluşturduğu bir jürinin onayıyla kadın hastalıkları ve doğum uzmanı olur ve uzmanlık belgesini alır. Artık o bir jinekolog doktordur.

Jinekolog doktor (kadın doğum uzmanı) Nasıl Çalışır?

Kadın Hastalıkları ve doğum uzmanları, ülkemizde hem bu eğitimi alırken, hemde uzmanlık sonrası en çok çalışan, geceleri, hafta sonları yada bayram demeden nöbet tutarak hastalara hizmet vermeye çalışan hekimlerdendir. Kadın doğum uzmanlarının bu özverili çalışmaları sayesinde doğum yada sezaryen sırasındaki komplikasyonlar giderek azalmakta ve daha sağlıklı doğan bebekler sayesinde milletimiz daha sağlıklı bir geleceğe doğru yol almaktadır.

Ankara Jinekolog doktor (kadın doğum uzmanı) Nerelerde Çalışır?

Ülkemizde uzman doktorlar arasında en fazla sayıyı kadın doğum uzmanları oluşturmaktadır. Bu hekimleri çoğunluğu devlet hastanelerinde yada özel sektörde çalışırken çok az kısmı üniversitelerde çalışmaktadır. Yine özel jinekolog muayenehaneleri Ankara ilinde oldukça fazladır. Özel çalışma anlamında en avantajlı branşlardan biride kadın hastalıkları ve doğum uzmanlığı bölümüdür. Özelllikle bayan jinekolog muayenehaneleri Ankarada oldukça fazladır. Merkezimizde hem bayan jinekolog hemde erkek jinekolog çalışmaktadır. Kimden dilerseniz randevu alıp jinekolojik muayene için gelebilirisiniz. Jinekolog randevusu için bize her zaman ulaşabilirsiniz.

Ankara'da Jinekolojik Muayene Nasıl Yapılır?

Kadın doğum uzmanının muayenesinde ultrason olmazsa olmazdır. İster gebe olsun isterse jinekolojik hasta olsun ultrason hastalıkların tanısının konmasında elimiz ayağımızdır. Jinekolojik muayenede hastanın şikayetleri ve özgeçmiş bilgileri alındıktan sonra yapılan muayenede smear testi dediğimiz rahim ağrı kanseri taraması muhakkak alınmalıdır. Bu bir parça alma işlemi değildir. Bir fırça yardımıyla rahim ağzından alınan sürüntüdür. Jinekolojik muayenenin ikinci kısmı ultrason ile rahim ve yumurtalıkların değerlendirilmesidir. Muayene sonuçlarına göre gerekli görülen hastalardan jinekolog doktor tarafından değişik testler istenebilir. Yine gebe takibi belli sıklıkta kadın doğum uzmanı tarafından yapılan ultrason muayeneleri ile yapılır.

Ankara Jinekolog Tavsiye

Ankarada en iyi jinekolog sizin en iyi iletişim kurduğunuz, her zaman rahatlıkla ulaşabildiğiniz ve her türlü soruyu rahatlıkla sorabildiğiniz doktordur. Her hastanın güvenebileceği, rahatlıkla ulaşabileceği ve şikayetlerini rahatlıkla dile getirebileceği bir jinekolog doktoru olmalıdır. Ankara jinekolog tavsiyesinde internet ortamındaki yorumlara pek itibar etmeyiniz. Bu yorumların pek çoğu maalesef hastalar tarafından yazılmamış yada yazdırılmış yorumlar olabilmektedir. Bizzat tercih ettiğiniz doktora muayene olarak karar vermeniz daha mantıklı olacaktır.

Mümkün olduğunca jinekoloğundan memnun ise doktorunu değiştirmemesi hastanın lehinedir. Farklı bir doktora gidilince her şey baştan başlar. Ayrıca her hekimin uyguladığı farklı tedavi yöntemleri ve önerileri vardır. Farklı farklı doktora giden hastaların kafalarının karışması kaçınılmazdır. Sağlığınız için jinekolojik muayenelerinizi ihmal etmeyiniz.

Ankara Jinekolog Muayene Ücretleri Nasıldır?

Ankara jinekolog muayene ücretleri Çankaya Çukurambar semtinde diğer semtlere göre biraz daha yüksektir. Çankaya Çukurambar semtinde muayene ücretleri 300-700 arasında değişmektedir. Muayene ücretlerini bu bölgedeki özel hastanelerin aldığı farklar düşünüldüğünde ve muayenehaneden aldığınız hizmet ile hastaneden aldığınız hizmet kalitesi karşılaştırıldığında aslında oldukça makuldür. Bu şartlarda özel hastane mi yoksa muayenehane mi derseniz elbette muayenehaneyi tercih etmek daha mantıklı olacaktır. Ankara jinekolog muayene ücretleri 2019 detayları için bize her zaman ulaşabilirsiniz.

Ankara'nın Çankaya ilçesindeki Çukurambar'daki kliniğimizde jinekolojik muayene Kadın Doğum Uzmanı Doç. Dr. Nermin Köşüş ve Doç. Dr. Aydın Köşüş tarafından yapılmaktadır.

Kadın Doğum Uzmanı Ankara, Jinekolog Ankara, Doç. Dr. Nermin Köşüş, Doç. Dr. Aydın Köşüş

Kliniğimizde gebelik takibi Jinekolog Doktor Doç. Dr. Aydın Köşüş tarafından 4 boyutlu ultrason ile yapılmaktadır. Gebelikle ilgili tüm testler, detaylı ultrason (radyoloji uzmanı tarafından), bebek kalp grafileri kliniğimizde yapılmaktadır.

Ankara Kadın Doğum Uzmanı Web Sitelerimiz

www.aydinkosus.com