2017

Ankarada jinekolog (kadın doğum uzmanı) olarak çalışan Doç. Dr. Nermin Köşüş Çankayada Çukurambar semtinde Ankara Ticaret Merkezindeki muayenehanesinde hastalarına hizmet vermektedir. Gebelik takibi, doğum, sezaryen, tüp bebek, aşılama, laparoskopik ve histeroskopik ameliyatlar başlıca ilgi alanlarını oluşturmaktadır.

JİNEKOLOJİK CHECK UP PAKETLERİ

2017

Kadınlar için jinekolojik muayene oldukça önemlidir. Bu nedenle oluşturulan jinekolojik check up paketlerimiz mevcuttur. Gebelik öncesi check up, 40 yaş öncesi jinekolojik check up ve 40 yaş sonrası jinekolojik check up paketlerimiz hakkında bilgi almak için 0312 285 85 88 den bize ulaşabilirsiniz. Bu paketlere oldukça uygun fiyatlara sahip olabilirsiniz.

SERVİKAL (RAHİM AĞZI) YETMEZLİK

2017

Servikal yetmezlik (rahim ağzı yetmezliği) erken doğumun önemli nedenlerinden biridir. Ağrısız rahim ağzı açılması neticesinde erken doğum gerçekleşir. Tanısı ultrason takipleri ile konur. Erken doğumun önlenmesi amacıyla bu hastalarda rahim ağzına dikiş konulabilir (servikal serklaj) yada değişik ilaç tedavileri ile gebelik süresi uzatılmaya çalışılabilir.