KLİNİĞİMİZDE YAPILAN İŞLEMLER

PARÇA ALINMASI

Kliniğimizde muayene koşullarında lokal yada hafif anestezi altında rahim içinden, rahim ağzından yada dış genital organlardan parça alınabilmekte, patolojik incelemeleri anlaşmalı laboratuvarlarda yapılmaktadır.

RAHİM AĞZI YARA TEDAVİSİ

Rahim ağzında yara olan hastalarda öncelikle muayene esnasında alınan smear testi yapılır. Test sonucu normal olan hastalarda kanama şikayeti olanlarda rahim ağzındaki yara koter ile yakılarak tedavi edilir.

SPİRAL TAKILMASI

Rahim anormalliği olmayan hastalara adetli dönemde, adet görmeyen hastalarda herhangi bir zamanda spiral takılmaktadır. Bakırlı yada hormonlu spiraller hastanın şikayetlerine ve tercihine göre takılır.

4 BOYUTLU ULTRASON

Kliniğimizde gebe takibi 4 boyutlu ultrasonumuz ile yapılmaktadır. Bebeğinizin daha anne karnında iken fotoğraflarını 4 boyutlu ultrason ile görecek, bebek doğmadan önce psikolojik bağ sağlanmış olacaktır.

BEBEK KALP GRAFİSİ (NST)

Gebelere kliniğimizde 32 haftadan itibaren NST dediğimiz bebek kalp grafisi çekilmektedir. Anne karnında bebeğin rahat olup olmadığı konusunda bize fikir veren bu test yaklaşık 20 dakika sürmektedir.

KAN VE İDRAR TESTLERİ

Kliniğimizde tüm kan ve idrar testleri yapılmaktadır. Anlaşmalı olduğumuz ankaranın önemli üç laboratuvarında, kliniğimizde aldığımız kan ve idrar tahlilleri çalışılmaktadır.

İKİLİ, ÜÇLÜ VE DÖRTLÜ TARAMA TESTLERİ

Gebelikte bebekteki Down sendromu riskini belirlemek için yapılan ikili test, üçlü test veya dörtlü test kliniğimizde yapılmaktadır. Kanlar kliniğimizde alınıp anlaşmalı laboratuvarlarımızda çalışılmaktadır.

AMNİOSENTEZ

İkili test, üçlü test yada dörtlü testte Down sendromu riski yüksek çıkan hastalardan, amniosentez dediğimiz yöntemle bebeğin suyundan örnek alınarak anlaşmalı genetik laboratuvarında çalışılmaktadır.

SMEAR VE PATOLOJİ TESTLERİ

Rahim ağzı kanseri taraması dediğimiz smear testi muayene sırasında fırça ile alınan basit bir testtir. Yılda bir sefer tüm kadınlara önerilen bu testi kliniğimizde yaptırabilirsiniz.

ANNE KANINDAN BEBEK DOWN TARAMASI

Anneden alınan bir kan testi ile bebekteki Down sendromu riski %99.4 doğruluk oranı ile belirlenebilmektedir. Bu test maliyetli bir test olup kliniğimizde yaptırabilirsiniz.

SİĞİL TEDAVİLERİ

Genital bölgedeki siğiller tedavi edilmediklerinde gittikçe çoğalırlar. Kliniğimizde siğillerin yerine ve sayısına göre değişik tedavi seçenekleri ile tedavileri yapılmaktadır.

GYNEFİX SPİRAL UYGULAMASI

Gynefix rahim duvarına tutturulan ve kayma ihtimali daha düşük olan yeni nesil spiraldir. Kliniğimizde muayene sonrası uygun olan hastalara gynefix uygulaması yapılmaktadır.

HPV AŞILARI

HPV rahim ağzı kanserine ve genital siğillere neden olan virüslerdir. İkili, dörtlü ve dokuzlu aşılar mevcuttur. Kliniğimizde HPV aşıları doktorumuz tarafından uygulanmaktadır.

AŞILAMA

Aşılama tedavisi çocuk sahibi olamayan hastalara muayenehane şartlarında uygulanabilen ağrısız bir işlemdir. Kliniğimizde aşılama tedavisini yaptırabilirsiniz.

YUMURTA TAKİBİ

Aşılama ve tüp bebek tedavisi uygulanacak hastaların yumurta ölçümleri uygun olduğunda çatlatma iğnesi yapılarak işlem gerçekleştirilir. Yumurta takibini kliniğimizde yaptırabilirsiniz.

LOKAL İŞLEMLER

Genital bölgedeki Bartolin kisti ve diğer yapıların lokal anestezi ile çıkarılmaları ve patolojik incelemelerinin yapılması gereklidir. Kliniğimizde genital bölgedeki kist ve kitleler lokal anestezi ile çıkarılmaktadır.