Tüp Bebek Tedavisinin Riskleri ve Komplikasyonları Varmıdır?

tupbebekriskleri

Her tedavide olduğu gibi tüp bebek tedavisinde de bazı riskler vardır. Bunlar:
• Çoğul gebelik
• Düşük
• Erken doğum, düşük doğum ağırlığı
• Dış gebelik
• Yumurta toplanmasına bağlı kanama, enfeksiyon, bağırsak-mesane-damar yaralanması
• OHSS: Aynı anda pek çok yumurtanın çatlatmasına bağlı olarak gelişen yumurtalıklarda büyüme ve şişme, karında su toplaması, karın ağrısı, bulantı, kusma, kilo alımına neden olan genelde hafif seyreden ancak bazen hastanede yatırılarak tedavi gerektiren bir durumdur.
• İnfertiliteye neden olan durumdan kaynaklanan, uzun süre ve yüksek dozda ilaç kullanımına bağlı bazı kanser risklerinde artma
• Tedaviye bağlı stres, bazı psikolojik sorunlar

Kliniğimizde tüp bebek uygulamaları anlaşmalı olduğumuz hastanelerde Doç. Dr. Nermin Köşüş tarafından yapılmaktadır. Tüp bebek fiyatları için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Tüp Bebek Uzmanı Ankara, Tüp Bebek Tedavisi Ankara, Jinekolog Ankara, Doç. Dr. Nermin Köşüş

Tarafmızdan tüp bebek tedavisi uygulanmaktadır. Yumurtalıkların uyarılması ve folikül takibi kliniğimizde yapılmaktadır. Gelişen yumurtalar daha sonra sedasyon ile toplandıktan sonra döllenmekte ve büyümeleri takip edilmektedir. Uygun zamanda rahim içine yerleştirilmektedir.

Ankara Kadın Doğum Uzmanı Web Sitelerimiz

www.aydinkosus.com