Vajinimus Ankara

Ankara Vajinismus Merkezi

Vajinismus cinsel ilişki olamama durumudur. Toplumda %10 oranında görülmektedir. Ancak hastaların pek çoğu bunu hastalık olarak görmemekte, bir kısmı çok ağrılı birliktelikle yaşamına devam etmektedir. Oysa vajinismus 2-3 seansta %100 kalıcı tedaviyle çözüme ulaştırılmaktadır. Bu konuda pekçok ankara vajinismus merkezi mevcuttur. Bizde kendi kliniğimizde vajinismus tedavisini yapmaktayız. Rahat ve sakin bir ortamda, hastanelerin yoğunluğundan uzak, mahremiyete önem verilen bir ortamda eşinizle beraber gelerek vajinismus tedavisi yapılmaktadır.

Kliniğimizde öncelikle hasta ve eşinden önce ayrı ayrı, daha sonra birlikte şikayetleri, geçmişte yaşanmış olaylar ve alışkanlıklar ile ilgili bilgiler alınmaktadır. İlk sorgulamadan sonra erkek müsait değilse yada gelmek istemiyorsa daha sonraki seanslara katılması zorunlu değildir. Ancak her zaman eşine desteğini hissettirmelidir.

vajinismus ankara

Daha sonra hastaların jinekolojik muayeneleri yapılmaktadır. Burada aletle muayene yoktur. Sadece dış genital bölge ve kızlık zarı dışarıdan bakarak değerlendirilmektedir. Jinekolojik muayene esnasında hastanın ağrısını arttıracak yada strese sokacak herhangi bir işlem yapılmamaktadır. Vajinismus jinekolojik muayene ile derecelendirilmektedir. Hastadaki vajinismus şiddetine göre hastanın tedavisi planlanmakta, seans sayısına karar verilmektedir.

Size vajinismus ankara doktorumuz tarafından verilen öneriler ve vajinismus ev ödevleri sayesinde hiç strese girmeden, ağrı yaşamadan vajinismus probleminden kurtulacaksınız.

Ankara Vajinismus Merkezimiz nerededir?

Ankara vajinismus merkezimiz Ankara’nın güzide ilçelerinden Çankaya’da bulunmaktadır. Çukurambar’daki kliniğimiz Ankara Ticaret Merkezi B Bloktadır. Konya yolunun bir arkasındaki caddede, Yeğenbey vergi dairesinin yanındadır.

Ankara Vajinismus Doktorlarımız kimlerdir?

Ankara vajinismus doktorlarından jinekolog Doç. Dr. Nermin Köşüş tarafından kliniğimizde vajinismus tedavisi uygulanmaktadır. Ankara Çankaya vajinismus merkezi olarak siz değerli hastalarımıza bilimsel verilerin eşliğinde vajinismus tedavisi vermeye devam etmekteyiz.

vajinismus ankara

Ankara vajinismus tedavi merkezi seçerken rahat iletişim kurabileceğiniz bir kadın doğum uzmanı tercih etmelisiniz. Bu sizin tedavi sırasındaki kaygı ve sıkıntıları daha rahat aşmanızı sağlayacaktır. Ankara vajinismus tedavi ücretleri yapılacak tedavi şekli ve seans sayısına göre değişiklik göstermektedir. Ankara vajinismus tedavi fiyatları için bizimle 0312 285 85 88 nolu telefondan iletişime geçebilirsiniz.

Ankara vajinismus tedavi merkezimiz haftanın 6 günü hizmetinizdedir. Hafta içi 09.00-17.00, hafta sonu Cumartesi günü 10.00-13.00 saatlerinde açıktır. Vajinismus randevu için aradığınızda asistanımız tarafından size uygun bir güne randevu verilecektir. Asistanımızdan size kliniğimizin konumunu atmasını isteyebilirsiniz. Ulaşım konusunda asistanımız size her türlü kolaylığı sağlayacaktır.

Vajinismus Ankara, Vajinismus Tedavisi Ankara, Jinekolog Ankara, Doç. Dr. Nermin Köşüş

>>>İnfertilite (kısırlık) hakkında merak edilenler
>>>Yumurtlama Tedavisi (Ovulasyon İndüksiyonu)
>>>Aşılama (IUI) Nedir?
>>>Yumurta (Osit) dondurma hakkında bilmek istedikleriniz
>>>İnfertilite (Kısırlık) Nedenleri ve Tedavisi
>>>Tüp bebek fiyatları ne kadardır? Tüp bebek merkezi tavsiyesinde önemli noktalar nelerdir?
>>>Tüp Bebek Nedir? Tüp bebek tedavisinde neler yapılıyor?
>>>Aşılama Nedir? Aşılama Nasıl Yapılır?
>>>Tüp bebek uzmanı kimdir?
>>>Tüp bebek tedavisinde cinsel ilişki yasak mıdır?
>>>Tüp bebekte gebelik haftası hesaplama nasıl yapılır?
>>>Tüp bebek kaç defa denenebilir?

Tarafımızdan vajinismus tedavisi uygulanmaktadır. Genelde vajinismus tedavisi 2-3 seansta tamamlanmaktadır. Vajinismus tedavisi ile korkularınızı yenerek yeni bir hayata başlayabilirsiniz.

Vajinismus Ankara İletişim Bilgileri